Direct Channel | Czy kolorowanki 3d to dobra forma reklamy?
19149
single,single-post,postid-19149,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Czy kolorowanki 3d to dobra forma reklamy?

Kolorowanki 3d - obraz

03 Cze Czy kolorowanki 3d to dobra forma reklamy?

Niestandardowe kampanie reklamowe cieszą się dziś coraz większą popularnością. Powodów tego jest kilka.

Najważniejszym z nich jest na pewno przesycenie rynku przekazami reklamowymi płynącymi do klienta z różnych stron. Zarówno świat rzeczywisty, w tym media, jak i ten wirtualny atakują nas reklamami wszędzie, gdzie się da. W tej sytuacji wielu ludzi „oudparnia się” na reklamę, która staje się dla nich przezroczysta.

Jak przemówić do wyobraźni klienta?

Wbrew pozorom, wciąż jest to możliwe – trzeba tylko mieć dobry pomysł i umiejętnie wcielić go w życie. Jednym z takich mniej standardowych rozwiązań reklamowych są kolorowanki 3D. Niewiele firm na rynku proponuje tego rodzaju usługi reklamowe, jedną z nich jest agencja marketingowa Direct Channel. Jej rozbudowane portfolio dowodzi, że firmy z różnych branż, również te o już mocno ugruntowanej pozycji na rynku, zainteresowane są taką formą kontaktu z klientem. Na promocję z wykorzystaniem kolorowanek 3D decydują się również fundacje czy różnego rodzaju instytucje.

Kolorowanki a Kids Marketing

Nie da się też ukryć, że kolorowanki 3D są często częścią tzw. Kids Marketingu, czyli kampanii marketingowych, których adresatem są dzieci. Wykorzystując ładnie i ciekawie zaprojektowane kolorowanki można łatwo zaskarbić sobie sympatie maluchów oraz ich rodziców. Kolorowanki 3D mogą zawierać nie tylko treści reklamowe, ale też informacyjne, podane w atrakcyjnej wizualnie formie przestrzennego modelu do samodzielnego kolorowania. Taka kolorowanka stanowi dla dziecka wyzwanie i zachętę do wspólnej zabawy.

Świetny gadżet w niskiej cenie

Za rosnącym zainteresowaniem klientów tym rodzajem gadżetów reklamowych stać też może niski koszt jego przygotowania. Nie każda firma może sobie pozwolić na duże wydatki na reklamę czy budowanie wizerunku, dlatego taka forma promocji może być atrakcyjną alternatywą dla kosztownych kampanii. W związku z tym niewykluczone, że moda na kolorowanki 3D będzie się rozwijać i będzie się do nich przekonywać coraz więcej firm.