Direct Channel | Portfolio Categories Direct Fundraising
57
archive,tax-portfolio_category,term-direct-fundraising,term-57,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Archive

splash-pajacyk

13 Kwi DM Pajacyk dla PAH

Klient: Polska Akcja Humanitarna - misją PAH jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych. PAH udziela pomocy humanitarnej, rozwojowej oraz edukuje.  Prowadzi działania w miejscach, gdzie wystąpił konflikt zbrojny lub katastrofa naturalna. Zakres prac: kreacja, produkcja, dystrybucja. Cel działań: Budowanie relacji, pozyskanie funduszy...

Czytaj więcej
FZSDS-splash

13 Kwi Mailing fundraisingowy

Klient: Fundacja „Z Serca Dla Serca” - głównym celem Fundacji  jest budowa Domu Hospicyjnego dla  nieuleczalnie chorych dzieci, młodzieży i ludzi starszych. Fundacja wspiera osoby chore, żyjące w ubóstwie oraz wymagające opieki.  W kręgu zainteresowania Fundacji są przede wszystkim dzieci, zwłaszcza te pozbawione szans do normalnego...

Czytaj więcej
WWF-walentynki-splash-1

13 Kwi WWf mailing walentynkowy

Klient: WWF jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Działając od ponad 55 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynił się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc na świecie. Zakres prac: kreacja, copywriting, produkcja, lettershop, konfekcja, dystrybucja bezadresowa i adresowa. Cel...

Czytaj więcej
fdds-splash

31 Mar DM fundraisingowy

Klient: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, dystrybucja Cel działań: Budowanie relacji, funkcja informacyjna mailingu. Korespondencja skierowana do darczyńców indywidualnych. Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: mailing był kierowany do darczyńców fundacji, z podziękowaniem za dotychczasowe wsparcie. Dużym atutem przekazu był...

Czytaj więcej
pah-splash

27 Mar DM Polska Akcja Humanitarna

Klient: Polska Akcja Humanitarna Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, dystrybucja Cel działań: Budowanie relacji, pozyskanie funduszy na dalszą działalność. Korespondencja skierowana do darczyńców indywidualnych i firmowych. Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: mailing w formie selfmeilera, gdzie list pełni jednocześnie rolę koperty. Ta wyróżniająca...

Czytaj więcej
0-splash-od-sw-mikolajaa

03 Lut List od Św. Mikołaja

Klient: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, której działania koncentrują się na ochronie najmłodszych przed krzywdzeniem, a także na zminimalizowaniu konsekwencji, jakie niesie ze sobą doświadczenie przemocy. Dużą uwagę przywiązują również do wspierania rodziców, aby dzieci mogły od nich dostać jak najlepszą opiekę i wychowanie. Zakres prac: obsługa produkcyjna kampanii „List od świętego Mikołaja” 2016 Cel działań: Direct fundraising Na co warto...

Czytaj więcej
wwf-srebrny-klub-slash

05 Sty DM Srebrny Klub WWF

Klient: WWF Polska - "W zastraszającym tempie tracimy lasy naturalne. Co minutę ich powierzchnia kurczy się o obszar równy 36 boiskom piłkarskim. Bezpowrotnie". Zakres prac: Kreacja, produkcja. Cel działań: Zapobiec zagładzie naszej planety. Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na białą personalizację. Na surowcu typu kraft, należy nałożyć...

Czytaj więcej
wwf-pantera-splash

05 Sty Selfmailer WWF

Klient: WWF Polska - Od Bhutanu do Chin, irbis śnieżny jest zarówno kluczowym drapieżnikiem, jak i wskaźnikiem zrównoważonego ekosystemu górskiego. Od jego istnienia zależy także los innych gatunków, a także milionów ludzi zamieszkujących te wysokogórskie tereny. Niestety podczas ostatnich 16 lat, populacja irbisów zmniejszyła się co najmniej o...

Czytaj więcej
wzor-splash

08 Cze Mailing Middle Donor WWF

Klient: WWF POLSKA - chroni klimat na ziemi. Od czasów przedindustrialnych średnia temperatura na Ziemi wzrosła o 0,85°C. To tylko pozornie niegroźne ocieplenie - okazuje się, że aby uniknąć niebezpiecznych dla ludzkości zmian klimatycznych musimy zatrzymać wzrost średniej globalnej temperatury poniżej 1,5°C w porównaniu z jego...

Czytaj więcej