Direct Channel | Portfolio Categories Direct Marketing
58
archive,tax-portfolio_category,term-direct-marketing,term-58,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Archive

5_multimedia_pudelko

13 Lip Mailingi bezadresowe

Klient: Multimedia -  polskie przedsiębiorstwo prowadzące działalność dostawcy usług multimedialnych: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu, telefonii stacjonarnej. Zakres prac: kreacja 5 mailingów bezadresowych, konfekcja, dystrybucja bezadresowa. Skład mailingu: ulotka bigowana w kształcie koperty, ulotka typu teatrzyk 3D, mailing w pudełku, ulotka tablet, ulotka DL sztancowana. Cel działań:...

Czytaj więcej
0_splash

13 Lip Aflofarm – kampania do szkół

Klient - Fundacja Aflofarm - organizacja, której głównym celem jest wspieranie ochrony zdrowia, promocja profilaktyki zdrowotnej i aktywnego stylu życia oraz popularyzowanie wiedzy z zakresu farmacji i medycyny. Poprzez działalność, fundacja wspiera również  badania i inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju nauki w tych dziedzinach. Zakres...

Czytaj więcej
0_splash

27 Cze Direct mailing z gadżetem dla WWF

Klient: Fundacja WWF Polska, której misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Od lat walczy na rzecz ochrony środowiska naturalnego, ratując najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach. Wspiera ją ponad 5 milionów darczyńców na świecie.  To jedna z największych tego typu organizacji...

Czytaj więcej
splash

19 Kwi DM w ciekawym etui

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych. Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji. Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych, zbudowanie...

Czytaj więcej
splash

18 Kwi Selfmailer PAH z gadżetem

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, której celem jest pomoc ofiarom kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi. Zakres prac: pomysł, kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka. Skład mailingu: 2 wersje graficzne selfmailera, gadżet w postaci zakładki do książki. Cel działań:  Budowanie relacji z darczyńcami Na co warto zwrócić...

Czytaj więcej
0_splash__PC

21 Gru Direct mailing z krzyżówką

O PROJEKCIE Klient: Profi Credit – oferuje szybkie pożyczki i kredyty pozabankowe klientom prywatnym i firmom. Wspiera inicjatywy społeczne i charytatywne. Zakres prac: koncepcja, kreacja graficzna, copywriting, personalizacja, produkcja. Skład mailingu: książeczka z krzyżówkami, list, opakowanie foliowe z etykietą adresową. Cel działań: zwiększenie sprzedaży, komunikacja z klientem z naciskiem...

Czytaj więcej
dom-development-splash

20 Gru Mailing bezadresowy 3D

Klient: Dom Development - polska firma deweloperska z siedzibą w Warszawie działająca od 1996 roku. Wiodący deweloper na warszawskim rynku mieszkaniowym i jeden z największych i najdłużej działających deweloperów na rynku polskim. Zakres prac: pomysł, kreacja, produkcja, konfekcja, dystrybucja bezadresowa, audyt marketingowy. Skład mailingu: kartka w formie...

Czytaj więcej
0-PC-dyplom-splash

20 Gru DM z dyplomem

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych. Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji. Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych. Na co...

Czytaj więcej
0_splash__prorelaxum

20 Gru Direct Mailing Pro Relaxum

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych. Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji. Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych. Skład mailingu:...

Czytaj więcej
0-PC-prosta-matematyka-splash

20 Gru DM Powrót do szkoły

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych. Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji. Skład mailingu: zeszyt (którego layout pełni jednocześnie funkcję koperty), list z ofertą,...

Czytaj więcej