Direct Channel | Portfolio Categories Inne
52
archive,tax-portfolio_category,term-inne,term-52,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Archive

ps-horizon-splash-x

13 Kwi Materiały POS „Horizon Zero Down”

Klient: Sony Interactive Entertainment Europe Limited -  robi wszystko dla graczy. Od roku 1995 zapewnia niewiarygodne wrażenia, niesamowite przygody i tysiące intrygujących postaci w domach graczy na całym świecie. Zakres prac: Kreacja, produkcja materiałów POS. Cel działań: promocja marketingowa produktu, wsparcie sprzedaży. Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego...

Czytaj więcej
animacja-ps-vr

25 Paź Holo piramidki PS4 VR

Klient: PS4 - "Odkryj nowy świat zaskakujących wrażeń z grania, które zapewniają gogle PlayStation® VR. Twoje oczekiwania związane z wciągającymi grami całkowicie się zmienią. Czekają Cię niezwykłe i intuicyjne doznania". Zakres prac: pomysł, wdrożenie, produkcja pakietu - nośnik + animacja 3D. Cel działań: Wydanie niepowtarzalnego gadgetu, godnego premiery rewolucyjnego i...

Czytaj więcej
manutan-splash

01 Paź Katalog Manutan

Klient: Manutan Polska. Jeżeli szukasz wyposażenia swojej firmy, magazynu czy obszaru produkcyjnego – koniecznie zapoznaj się z ofertą firmy Manutan Znajdziesz tam wszystko czego potrzebujesz, a już następnego dnia zamówiony towar możesz mieć u siebie. Przetestowaliśmy - zero uwag. Zakres prac: kreacja, skład katalogu w wersji...

Czytaj więcej
ncp-splash

08 Cze Broszura NCP_WIDE.NET

Klient: Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej. Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk.  Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja. Cel działań: W tym przypadku - poinformować i zakomunikować, zbudować pozytywny wizerunek. Materiał wykorzystywany na konferencjach. Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: Uszlachetnienie odgrywa główną rolę (jak zwracać uwagę na informację,...

Czytaj więcej
papiery-rosmann-splash

05 Lis Papiery pakunkowe dla Rossmann

Klient: Sieć sklepów Rossmann – jedna z najpopularniejszych sieci drogerii samoobsługowych w Europie. W 1993 otwarto pierwszą drogerię pod tym szyldem, obecnie jest ich już ponad 1000. Z roku na rok poszerza swoją ofertę, w tym o własne produkty wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. Firma Rossmann...

Czytaj więcej
ps-splaaash

02 Paź Materiały POS Playstation

Klient –Firma Sony Computer Entertainment Europe – System PlayStation 4 jest przeznaczony dla graczy pragnących ruszyć w niesamowite podróże w nieznanych światach i chcących stać się częścią wspaniałej społeczności. Zakres prac – opracowanie graficzne, produkcja materiałów POS Cel działań –  promocja gier na PS4/promocja gier ku sprzedaży PS4. Na co warto zwrócić...

Czytaj więcej
molsplash

02 Paź Akwarium 3D Möller’s

Klient – Orkla Health Sp. z o.o. -Tran Möller’s – sprawdzony od pokoleń sposób na zdrowie. Lofoty (norw. Lofoten) to malowniczy archipelag na Morzu Norweskim. Charakteryzuje się czystymi, arktycznymi wodami i nieskażonym środowiskiem naturalnym. Jest to miejsce połowu dorszy i jednocześnie miejsce produkcji tranu Möller’s. Dorsze wykorzystywane...

Czytaj więcej
mm-splash

02 Paź Multimedia Welcome Pack

Klient –Grupa Multimedia Polska – Internet, TV, Energia - Zmień sprzedawcę prądu na Multimedia Polska Energia i odbierz zestaw 6 żarówek LED 6W - hasło mówi i działa - niema co się dziwić :-) Zakres prac – koncept, produkcja, dystrybucja. Cel działań –  start impaktowych działań sprzedażowych usług energetycznych. Na co warto zwrócić uwagę...

Czytaj więcej
fomar_9

02 Paź Rebranding FOMAR

Klient: Fomar Friction należy do najbardziej rozpoznawalnych marek części hamulcowych w Europie Centralnej i Wschodniej. Produkty pod marką Fomar Friction dostępne są w ponad trzydziestu krajów na trzech kontynentach – w Europie, Azji oraz w Afryce. Marka handlowa Fomar Friction istnieje od 2004 roku, natomiast pod innymi...

Czytaj więcej
szczyrk-rebranding-splash

10 Cze Rebranding Szczyrk

Klient: Miasto Szczyrk – "Siła energii przez cały rok" - każdy miłośnik aktywnego, ale też biesiadnego sposobu spędzania wolnego czasu, znajdzie w Szczyrku coś dla siebie i swoich najbliższych. Zakres prac – rebranding oraz opracowanie merytoryczne i graficzne letniej kampanii promocyjnej "Włącz się na aktywność". Cel działań – wciągnięcie turystów w zabawę,...

Czytaj więcej