Direct Channel | Aflofarm – kampania do szkół
18421
single,single-portfolio_page,postid-18421,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Aflofarm – kampania do szkół

O projekcie

Klient – Fundacja Aflofarm – organizacja, której głównym celem jest wspieranie ochrony zdrowia, promocja profilaktyki zdrowotnej i aktywnego stylu życia oraz popularyzowanie wiedzy z zakresu farmacji i medycyny. Poprzez działalność, fundacja wspiera również  badania i inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju nauki w tych dziedzinach.

Zakres prac: kreacja koperty, druk, konfekcja.

Cel działań: popularyzacja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży. Kampania skierowana do szkół.

Na co warto zwrócić uwagę: na kopertę, niemal w całości zadrukowaną na awersie. Duży format koperty (A4) z usztywnianymi pleckami ma same zalety. Duża powierzchnia koperty daje niesamowite możliwości do zagospodarowania grafiki i tekstu. Trwałość koperty jest również warta podkreślenia, ponieważ kartonowe plecki uniemożliwiają jej zgięcie, co często ma miejsce w czasie dystrybucji w przypadku tego gabarytu opakowania. W środku koperty: plakat, ulotka oraz płyta DVD w specjalnie zaprojektowanej ulotce typu krzyż. Po naszej stronie była również konfekcja zestawów, włącznie z wklejeniem płyty do ulotki.

 

 

 

 

Klient

Fundacja Aflofarm

Data realizacji

kwiecień 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing