Direct Channel | Aplikacja fundraisingowa WWF
15659
single,single-portfolio_page,postid-15659,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Aplikacja fundraisingowa WWF

O projekcie

Klient – Fundacja WWF – „jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Działając od ponad 50 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynił się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc na świecie. ”.

Zakres prac – Pomysł, Kreacja graficzna, merytoryczna, opracowanie oprogramowania do aplikacji facebook. Produkcja podkładki pod kubek, która została rozdystrybuowana różnymi kanałami, w kilkusettysięcznym nakładzie, z wydrukowanym QR Codem, który po zeskanowaniu przekierowywał do profilu facebook WWF Polska.

Cel działań –  Narzędzie, aplikacja dostępna dla fanów profilu fundacji, dzięki której można dodać do swojego avatara znaczek WWF, dokonać wpłaty na konto WWF, wypełnić PIT, używając specjalnego oprogramowania, pobrać multimedia typu tapety, filmy itp.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tej usługi – narzędzie, które ułatwia zbiórki w ramach FB. Tego typu aplikacje działają pod warunkiem, że wspiera się je marketingowo innymi, bardziej tradycyjnymi kanałami.

 

Klient

WWF Polska

Data realizacji

maj 2012

Kategoria
Direct Fundraising, 2012