Direct Channel | Książeczka – instrukcja (kids marketing)
17915
single,single-portfolio_page,postid-17915,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Książeczka – instrukcja (kids marketing)

O projekcie

Klient: Bank Spółdzielczy w Sztumie.

Zakres prac: kreacja graficzna ulotki z zakresu kids marketingu, copywriting, druk.

Cel działań: stworzenie ulotki edukacyjnej, wzmocnienie wizerunku, działania promocyjne.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na projekt graficzny i historię skierowaną do młodego odbiorcy. Zadaniem było stworzenie książeczki informacyjnej w postaci komiksu, prezentującej nowy produkt bankowy dla dzieci. Treść musiała być odpowiednio zbudowana, aby jednocześnie była zrozumiała i wciągająca. To produkt z zakresu kids marketingu – łączący w sobie funkcje edukacyjne, informacyjne i marketingowe.

Klient

Bank Spółdzielczy w Sztumie

Data realizacji

maj 2017

Kategoria
Kolorowanki 3D, 2017