Direct Channel | Rebranding – Budniok Technika
18140
single,single-portfolio_page,postid-18140,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Rebranding – Budniok Technika

O projekcie

Klient: Budniok Technika – instalacje odgromowe, ochrona, osprzęt, uziomy.

Zakres prac: identyfikacja wizualna (logo, wizytówki, papier firmowy, teczka, materiały promocyjne na targi i inne), druk.

Cel działań: odświeżenie wizerunku, rebranding w zakresie zmiany identyfikacji wizualnej, umocnienie marki na rynku.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na projekt graficzny – minimalistyczny, nowoczesny, podkreślający rodzinne tradycje firmy. Zamierzeniem było wykreowanie identyfikacji wizualnej odpowiadającej celom marki i temu, jak chce być kojarzona. Logotyp – podwójna litera B – podkreśla rodzinne wartości spółki, prowadzonej przez dwa pokolenia.  Z jednej strony tradycje, z drugiej nowoczesność. Jak nam się udało to połączyć? Ocenę pozostawiamy odbiorcy.

Klient

Budniok Technika - dawniej FHU Partner

Data realizacji

październik 2017

Kategoria
Inne, 2017