Direct Channel | Direct mailing z rzeżuchą
19033
single,single-portfolio_page,postid-19033,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing z rzeżuchą

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, która niesie pomoc osobom cierpiącym na skutek toczących się konfliktów zbrojnych i katastrof naturalnych.  Jej misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpienia i niesienie wartości humanitarnych.

Zakres prac: kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Skład mailingu: list, koperta i gadżet w  postaci rzeżuchy.

Cel działań: działania fundraisingowe, budowanie relacji z darczyńcami.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: to tradycyjna forma mailingu – czyli list w kopercie, z dodatkowym elementem, jakim jest gadżet. W tym przypadku do przesyłki dołączone były ziarenka rzeżuchy w brandingu klienta. Gadżet z łatwością wyczuwalny przez kopertę, przez co zachęca do jej otwarcia. Przy odpowiednim poruszeniu przesyłką wydaje również dźwięki, przez co również budzi zaciekawienie odbiorcy.

Mailing nadawany w okresie świątecznym – mimo, że tematycznie od tego daleki, w pewien sposób nawiązywał również do Wielkanocy, właśnie poprzez taki, a nie inny gadżet.

Warto również zwrócić uwagę na kopertę, która posiada dużą powierzchnię zadruku – około 80 %.

Klient

PAH

Data realizacji

Kwiecień 2019

Kategoria
Direct Fundraising, 2019