Direct Channel | Direct mailing – PAH
18433
single,single-portfolio_page,postid-18433,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing – PAH

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, która od 1992 roku niesie pomoc osobom cierpiącym na skutek toczących się konfliktów zbrojnych i katastrof naturalnych.  Od początku swojej działalności udzieliła pomocy w 44 krajach. Od 1998 prowadzi program dożywiania dzieci pod nazwą „Pajacyk.” Podejmuje również działania edukacyjne.

Zakres prac: kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Skład mailingu: list i koperta

Cel działań:  Budowanie relacji z darczyńcami

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na prostą, tradycyjną formę direct mailingu. List zapakowano w kopertę C5, która jest najbardziej odpowiednia do tego typu korespondencji. Koperty mniejsze, w formacie DL, często kojarzone są z negatywnie – z korespondencją urzędową. Koperty większe natomiast nie są polecane z uwagi na to, że często są zginane podczas wkładania do skrzynek. Koperta C5 to koperta optymalna, która daje również więcej możliwości (poprzez większą powierzchnię) do stworzenia ciekawej grafiki.

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

maj 2018

Kategoria
Direct Fundraising, 2018