Direct Channel | Direct mailing – PAH
18427
single,single-portfolio_page,postid-18427,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing – PAH

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, która niesie pomoc osobom cierpiącym na skutek toczących się konfliktów zbrojnych i katastrof naturalnych.  Jej misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpienia i niesienie wartości humanitarnych.

Zakres prac: kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Skład mailingu: list, koperta i gadżet.

Cel działań:  Budowanie relacji z darczyńcami

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na ciekawy gadżet w postaci opaski z tyvecu. To opaska identyfikacyjna. Gadżet praktyczny, z trwałego materiału  – nie przerywa się jak papier i aby zdjąć opaskę trzeba ją przeciąć. Oryginalny prezent dla darczyńców, wpisujący się w zbliżający się okres wakacyjnych wyjazdów.

Warto również zwrócić uwagę na kopertę, która posiada dużą powierzchnię zadruku – około 80 %.

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

maj 2018

Kategoria
Direct Fundraising, 2018
Tags
direct mailing, pah