Direct Channel | Direct Mailing z teczką
18602
single,single-portfolio_page,postid-18602,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct Mailing z teczką

O projekcie

Klient: WWF Polska – światowa organizacja działająca na rzecz ochrony gatunków przyrody.  Chroni przyrodę z ludźmi i dla ludzi.  Od ponad 55 lat misją międzynarodowej organizacji WWF jest działanie na rzecz przyszłości, w której człowiek żyje w harmonii z naturą.

Zakres prac: koncepcja mailingu, kreacja, produkcja,  konfekcja, przekazanie na pocztę.

Cel działań: kampania informacyjna – mailing testamentowy, podtrzymanie komunikacji z darczyńcami.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na bogatą zawartość całego pakietu. Formatem wyjściowym był format A5, w którym przygotowano personalizowaną teczkę.  W jej środku zmieścił się bogaty pakiet informacyjny: ankieta z kopertą zwrotną oraz list. Wszystkie elementy wydrukowano z wysokiej jakości papierów ekologicznych. Po naszej stronie była całość realizacji, od koncepcji, poprzez projekt i konfekcję. Konfekcja dość wymagająca, bowiem większość elementów wchodzących w skład mailingu była personalizowana.

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

Listopad 2018

Kategoria
Direct Fundraising, 2018