Direct Channel | Direct mailing z gadżetem dla WWF
18385
single,single-portfolio_page,postid-18385,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing z gadżetem dla WWF

O projekcie

Klient: Fundacja WWF Polska, której misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Od lat walczy na rzecz ochrony środowiska naturalnego, ratując najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach. Wspiera ją ponad 5 milionów darczyńców na świecie.  To jedna z największych tego typu organizacji na świecie.  WWF  prowadzi również szeroko zakrojone działania edukacyjne w zakresie ochrony przyrody.

Zakres prac: kreacja mailingu tematycznego, konfekcja i przekazanie na pocztę.

Skład mailingu: koperta C5, list, długopis.

Cel działań: ochrona zagrożonego gatunku, komunikacja z darczyńcami.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na klasyczną budowę mailingu, który składa się z listu, koperty i gadżetu. Warto podkreślić, że w tym konkretnym mailingu zastosowaliśmy kopertę C5, a nie standardową kopertę DL –  która częściej stosowana jest w korespondencji formalnej i odbiorcy nie zawsze dobrze się kojarzy. Format koperty C5 jest częściej otwierany, a tu odbiorcę do otwarcia zachęcają komunikaty znajdujące się na kopercie.

 

Klient

WWF

Data realizacji

April 18, 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing