Direct Channel | Direct mailing z notesem – pop mailing
19081
single,single-portfolio_page,postid-19081,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing z notesem – pop mailing

O projekcie

Klient: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce –  pomaga dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców. Organizuje różnorodne formy pomocy dzieciom, aby jak najlepiej przygotować je do dorosłego życia.

W ramach opieki zastępczej funkcjonują: SOS Wioski Dziecięce, Programy dla Młodzieży i Rodzinne Domy Czasowego Pobytu. W ramach działań profilaktycznych prowadzimy Programy Umacniania Rodziny.

Zakres prac: koncepcja, kreacja graficzna, produkcja gadżetów, konfekcja, przekazanie do wysyłki.

Skład mailingu: pudełkowa koperta, koperta zwrotna, list, notes z długopisem, ulotka.

Cel działań: działania fundraisingowe.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: dobrze się na to patrzy. Adresaci odbierają to podobnie i chętnie odpowiadają :-)

 

Klient

SOS Wioski Dziecięce

Data realizacji

Kwiecień 2019

Kategoria
2019, Direct Fundraising, Direct Marketing