Direct Channel | Direct Mailing z magnesem – zawsze wychodzi
19055
single,single-portfolio_page,postid-19055,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct Mailing z magnesem – zawsze wychodzi

O projekcie

Klient: Fundacja WWF Polska, której misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Od lat walczy na rzecz ochrony środowiska naturalnego, ratując najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach. Wspiera ją ponad 5 milionów darczyńców na świecie.  To jedna z największych tego typu organizacji na świecie.  WWF  prowadzi również szeroko zakrojone działania edukacyjne w zakresie ochrony przyrody.

Zakres prac: kreacja mailingu tematycznego 1%, konfekcja i przekazanie na pocztę.

Skład mailingu: koperta, list, magnes.

Cel działań: komunikacja z darczyńcami, kampania 1%.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na klasyczną budowę mailingu, który składa się z listu, koperty i prezentu – gadżetu.  W tym mailingu zastosowane zostały papiery ekologiczne i koperty z recyclingu. Dodatkowym pozytywnym przekazem jest dołączony do mailingu gadżet dla darczyńcy -magnes – każdy adresat chętnie zostawi to sobie na dłużej. Czasami głównie o to chodzi.

 

Klient

WWF

Data realizacji

Kwiecień 2019

Kategoria
2019, Inne