
Klient: Fundacja WWF Polska, której misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Od lat walczy na rzecz ochrony środowiska naturalnego, ratując najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach. Wspiera ją ponad 5 milionów darczyńców na świecie. To jedna z największych tego typu organizacji na świecie. WWF prowadzi również szeroko zakrojone działania edukacyjne w zakresie ochrony przyrody.
Zakres prac: kreacja mailingu tematycznego 1%, konfekcja i przekazanie na pocztę.
Skład mailingu: koperta, list, magnes.
Cel działań: komunikacja z darczyńcami, kampania 1%.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na klasyczną budowę mailingu, który składa się z listu, koperty i prezentu – gadżetu. W tym mailingu zastosowane zostały papiery ekologiczne i koperty z recyclingu. Dodatkowym pozytywnym przekazem jest dołączony do mailingu gadżet dla darczyńcy -magnes – każdy adresat chętnie zostawi to sobie na dłużej. Czasami głównie o to chodzi.
WWF
Kwiecień 2019