Direct Channel | DM z kalendarzem – PAH
18016
single,single-portfolio_page,postid-18016,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM z kalendarzem – PAH

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, której celem jest pomoc ofiarom kryzysów humanitarnych spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi.
Zakres prac: pomysł, kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka.
Skład mailingu: list, kalendarz w formie piramidki, koperta.
Cel działań:  Budowanie relacji z darczyńcami
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na gadżet – kalendarz w formie piramidki. Praktyczny prezent dla każdego. Swój cel będzie spełniał przez cały rok, przypominając (swoją ekspozycją) o danej marce. Tego typu kalendarz składa się w prosty sposób, z łatwością mieści się w kopercie,  jest praktyczny, doceniany przez odbiorcę – dlatego warto go wykorzystać w grudniowych mailingach.
Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

grudzień 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017