Direct Channel | DM Fundraisingowy
18649
single,single-portfolio_page,postid-18649,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Fundraisingowy

O projekcie

Klient: Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio – Celem Hospicjum jest realizowanie zadań sfery pożytku publicznego poprzez działania na rzecz tworzenia jak najkorzystniejszych warunków do kompleksowej opieki domowej, stacjonarnej, a także ambulatoryjnej nad chorymi.

Zakres prac: kreacja graficzna mailingu fundraisingowego, druk, dystrybucja.

Skład: koperta C5, list i kartka pocztowa.

Na co warto zwrócić uwagę: mailing składa się z listu i kartki świątecznej, którą otrzymują darczyńcy. Całość w kopercie C5, co sprawia, że mailing jest chętniej otwierany, niż w przypadku tradycyjnego formatu koperty. Nadanie w okresie przedświątecznym, dlatego do przesyłki dołączono gadżet właśnie w formie kartki pocztowej ze świątecznymi życzeniami.

Klient

Puckie Hospicium pw. św. Ojca Pio

Data realizacji

Grudzień 2018

Kategoria
Direct Fundraising, 2018