Direct Channel | DM fundraisingowy
17642
single,single-portfolio_page,postid-17642,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM fundraisingowy

O projekcie

Klient: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, dystrybucja

Cel działań: Budowanie relacji, funkcja informacyjna mailingu. Korespondencja skierowana do darczyńców indywidualnych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: mailing był kierowany do darczyńców fundacji, z podziękowaniem za dotychczasowe wsparcie. Dużym atutem przekazu był głęboko personalizowany list i dołączony do mailingu upominek w postaci podkładki korkowej.  Tego rodzaju użytkowy gadżet potrafi bardzo długo oddziaływać na adresata właśnie przez to, że jest przez niego codziennie użytkowany. Często korzystają z niego również osoby z najbliższego otoczenia odbiorcy, co dodatkowo zwiększa zasięg marketingowego przekazu.

 

 

Klient

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Data realizacji

marzec 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017