Direct Channel | DM Kartka Pocztowa
18614
single,single-portfolio_page,postid-18614,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Kartka Pocztowa

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. – jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce. Założona w 2004 roku. Spółka zatrudnia wykwalifikowanych fachowców tworzących kompetentny i otwarty na potrzeby różnych grup klientów zespół ekspercki.

Zakres prac: Kreacja graficzna, personalizacja, produkcja, przekazanie do dystrybucji.

Cel działań: promocyjna kampania świąteczna zwiększająca sprzedaż.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:  Kartka pocztowa to jeden z najszybszych do przygotowania mailingów. Pomimo ogromu pracy z personalizacją (różne grupy wiekowe, różne treści), kampanię udało się zrealizować w zaplanowanym czasie i nadać w bardzo gorącym okresie przedświątecznym. Warto korzystać z tej formy direct mailingu, ponieważ nie generuje ona nam wysokich kosztów. Dodatkowo Święta są świetną okazją, aby przypomnieć się klientom właśnie w tej formie.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

Grudzień 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing