Direct Channel | DM Pajacyk dla PAH
17844
single,single-portfolio_page,postid-17844,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Pajacyk dla PAH

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – misją PAH jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych. PAH udziela pomocy humanitarnej, rozwojowej oraz edukuje.  Prowadzi działania w miejscach, gdzie wystąpił konflikt zbrojny lub katastrofa naturalna.

Zakres prac: kreacja, produkcja, dystrybucja.

Cel działań: Budowanie relacji, pozyskanie funduszy na dalszą działalność statutową.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na dodatek, w postaci papierowego pajacyka PAHu. Element świetne wpisany w całą ideę – zapadnie w pamięć i tam zostanie.

 

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

kwiecień 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017