Direct Channel | Direct mailing w opakowaniu foliowym – PAH
18066
single,single-portfolio_page,postid-18066,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing w opakowaniu foliowym – PAH

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, której celem jest pomoc ofiarom kryzysów humanitarnych spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi. AGAMY
Zakres prac: koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja.
Skład mailingu: zeszyt, list, opakowanie foliowe.
Cel działań: Budowanie relacji z darczyńcami.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na zalety mailingów nadawanych w woreczku foliowym. Plusem takiego opakowania jest przede wszystkim nie jego niski koszt, ale przeźroczystość, która pozwala na wyeksponowanie zawartości opakowania. Tym samym projektem końcowym może tu być już sam list czy inny element, który wcieli się w rolę koperty. To daje duże możliwości w zakresie kreacji. Odbiorca natomiast od razu widzi zawartość przesyłki, która w ten sposób zachęca do otwarcia, pokazując znajdujący się w środku  gadżet i przekaz reklamowy.
Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

październik 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017