Direct Channel | DM Polska Akcja Humanitarna
17621
single,single-portfolio_page,postid-17621,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Polska Akcja Humanitarna

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, dystrybucja

Cel działań: Budowanie relacji, pozyskanie funduszy na dalszą działalność. Korespondencja skierowana do darczyńców indywidualnych i firmowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: mailing w formie selfmeilera, gdzie list pełni jednocześnie rolę koperty. Ta wyróżniająca forma gra tu kluczową rolę. Mailing nie wymaga dodatkowej koperty, w łatwy sposób się rozkłada, dając duże pole do zagospodarowania treści dla nadawcy, a jednocześnie poprzez nietypowy wygląd przykuwa uwagę adresata. Boki selfmeilera klejone są za pomocą perforowanych etykiet samoprzylepnych, które ułatwiają otwarcie przesyłki, jednocześnie nie uszkadzając papieru. W środku listu znalazło się miejsce na sporych rozmiarów kartkę pocztową – dodatkowy element mailingu, stanowiący o jego sukcesie.

Mailing personalizowany, zapadający w pamięć, w dwóch wersjach: dla darczyńców indywidualnych i firm.

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

marzec 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017