Direct Channel | DM „Srebrny Klub WWF”
18073
single,single-portfolio_page,postid-18073,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM „Srebrny Klub WWF”

O projekcie

Klient: WWF Polska – jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Jej misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Ratuje najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach, dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie.

Zakres prac: kreacja graficzna, copywriting, druk, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.
Skład mailingu: koperta, list, gadżet – zawieszki na choinkę, ulotka, polecenie przelewu.
Cel działań: budowanie relacji z darczyńcami, podziękowanie za ich wyróżniający wkład w funkcjonowanie fundacji.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na bogaty skład mailingu, ekologiczne surowce i kreację graficzną. Do mailingu dołączono gadżet w postaci samodzielnie składanych zwierzątek – zawieszek na choinkę. Prezent dopasowany do nadawcy i okresu nadania. Całość wydrukowana na wysokiej jakości surowcach, głęboko personalizowana – co dodaje przesyłce klasy.

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

Grudzień 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017