Direct Channel | DM Srebrny Klub WWF
17354
single,single-portfolio_page,postid-17354,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Srebrny Klub WWF

O projekcie

Klient: WWF Polska – „W zastraszającym tempie tracimy lasy naturalne. Co minutę ich powierzchnia kurczy się o obszar równy 36 boiskom piłkarskim. Bezpowrotnie”.

Zakres prac: Kreacja, produkcja.

Cel działań: Zapobiec zagładzie naszej planety.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na białą personalizację. Na surowcu typu kraft, należy nałożyć trzy warstwy białego, żeby efekt był zadawalający, temu podobny. Dużo głębokiej personalizacji, dużo maczowania danych, dużo pracy, ale adresaci powinni być mile zaskoczeni jakością i formą podziękowania za ich wyróżniający się wkład w funkcjonowanie  fundacji.

Klient:

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

grudzień 2016

Kategoria
Direct Fundraising, 2016