Direct Channel | DM w ciekawym etui
18330
single,single-portfolio_page,postid-18330,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM w ciekawym etui

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych, zbudowanie w świadomości klientów określonego przekazu – potrzeby posiadania dodatkowych środków finansowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na formę mailingu w postaci etui oraz projekty graficzne dopasowane pod dwie płci odbiorców, wpisane jednocześnie w tematykę dnia kobiet i nadchodzącej kalendarzowej wiosny. Nietypowy wygląd przesyłki, kolorystyka, głęboka, wieloelementowa personalizacja oraz gadżet w postaci nasion kwiatów – wszystko to zwiększa otwieralność tak przygotowanego mailingu.

Etui jest godne uwagi, ponieważ eksponuje w okienkach najważniejsze informacje, jakie niesie mailing. Uwaga adresata od razu, jeszcze z poziomu zamkniętej przesyłki, jest skierowana na najważniejsze z punktu widzenia nadawcy informacje.

Warty podkreślenia jest czas realizacji, który w przypadku tego mailingu był ekspresowy. Należy również dodać, że realizacja dla tego klienta obejmowała wszystkie etapy produkcji. Po kreację, poprzez produkcję i konfekcję.

Klient

Profi Credit Polska SA

Data realizacji

marzec 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing