Direct Channel | DM w formie worka
18595
single,single-portfolio_page,postid-18595,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM w formie worka

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.

Cel działań: zwiększenie sprzedaży, kampania promocyjna.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na niestandardową formę mailingu. Z koperty, w formie etui, wystaje fragment listu i ulotki, imitujący worek z pieniędzmi. Ciekawy kształt przesyłki budzi zaciekawienie odbiorcy i zachęca do otwarcia. Wybór ciekawej formy mailingu, odpowiednio sformułowany przekaz i głęboka personalizacja – gwarantują sukces tego mailingu.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

Listopad 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing