Direct Channel | DM z dyplomem
18045
single,single-portfolio_page,postid-18045,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM z dyplomem

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na pomysł. Mailing przygotowany w postaci dyplomu uznania dla klientów należących do KDK (Klubu Dobrego Klienta). Faktura papieru, forma, treść i detale (data, podpis, pieczęć)  – imitowały oryginalny dokument. Wszystko po to, aby jak najbardziej zbliżyć się do oryginału. Mailing zapakowany w woreczek foliowy, dzięki czemu treść i faktura opakowania przyciągała wzrok odbiorcy od momentu wyjęcia ze skrzynki pocztowej.

Na uwagę zasługuje również głęboka personalizacja – zarówno na poziomie listu, jak i dyplomu.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

październik 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017