Direct Channel | DM Powrót do szkoły
18052
single,single-portfolio_page,postid-18052,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Powrót do szkoły

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.

Skład mailingu: zeszyt (którego layout pełni jednocześnie funkcję koperty), list z ofertą, opakowanie w postaci woreczka foliowego.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na pomysł i sposób pakowania. Mailing nadawany na początku roku szkolnego, tematyką wpisany w czas rozpoczęcia szkoły. Hasła przewodnie i gadżet w postaci zeszytu nawiązują do uczniowskiej tematyki. Zapadają w pamięć i wzmacniają przekaz. Elementy graficzne również podkreślają czas nadania mailingu. Całość przykuwa uwagę i zachęca do otwarcia. Zeszyt, będący dodatkiem do mailingu, pełni jednocześnie rolę opakowania. Między jego kartki włożony jest list z ofertą. Całość wysłana do odbiorcy w niedocenionym opakowaniu, jakim jest woreczek foliowy. Atutem tego opakowania jest nie tylko jego niska cena, ale przede wszystkim walor przeźroczystości, który eksponuje zawartość mailingu, a tym samym skłania odbiorcę do natychmiastowego otwarcia przesyłki.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

wrzesień 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017