Direct Channel | Direct mailing z krzyżówką
18097
single,single-portfolio_page,postid-18097,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct mailing z krzyżówką

O projekcie

O PROJEKCIE
Klient: Profi Credit – oferuje szybkie pożyczki i kredyty pozabankowe klientom prywatnym i firmom. Wspiera inicjatywy społeczne i charytatywne.
Zakres prac: koncepcja, kreacja graficzna, copywriting, personalizacja, produkcja.
Skład mailingu: książeczka z krzyżówkami, list, opakowanie foliowe z etykietą adresową.
Cel działań: zwiększenie sprzedaży, komunikacja z klientem z naciskiem na okres przedświąteczny.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na opakowanie i prezent w postaci świątecznej książeczki z krzyżówkami. Rebusy i zagadki do rozwiązania pełne nie tylko świątecznych haseł, ale również tych, związanych z klientem. Kilka wersji listów przygotowanych z myślą o konkretnych segmentach odbiorców, głęboko spersonalizowane. Całość zapakowana w przeźroczysty woreczek, który od wyjęcia ze skrzynki przykuwa uwagę.
Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

grudzień 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017