Direct Channel | DM z przewodnikiem
17951
single,single-portfolio_page,postid-17951,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM z przewodnikiem

O projekcie

Klient: WWF Polska – jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Jej misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Ratuje najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach, dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie.

Zakres prac: kreacja, produkcja, lettershop.

Cel działań: podtrzymywanie relacji z darczyńcami, edukacja.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na ekologiczne surowce, które podkreślają przekaz direct mailingu. Ekologicznie może oznaczać elegancko i szlachetnie.  Tego typu surowce coraz częściej stosujemy w direct mailingach fundraisingowych. Kopert C5 to dla tego typu wysyłek już standard.

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

czerwiec 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017