Direct Channel | DM „Żaluzja”
17767
single,single-portfolio_page,postid-17767,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM „Żaluzja”

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, przekazanie do dystrybucji.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych, zbudowanie w świadomości klientów określonego przekazu – potrzeby posiadania dodatkowych środków finansowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: w mailingu zastosowano kilka mutacji graficznych (layoutów) skierowanych do poszczególnych grup odbiorców w określonej grupie wiekowej i promocyjnej. Dla każdej z grup zastosowano odrębne komunikaty marketingowe, w zależności od profilu danego segmentu. Należy podkreślić, że wykorzystanie dopasowanej do odbiorcy formy graficznej daje lepszą konwersję na otwieralność przesyłek.

Mailing był personalizowany na wielu płaszczyznach: danych osobowych, płci, wieku, dotychczasowej historii kredytowej. Oryginalna forma przesyłki stanowi jej dodatkowy atut i jest gwarancją tego, że zostanie otwarta, a komunikat dotrze do odbiorcy.

Forma głównego elementu mailingu – żaluzji, pozwala na przedstawienie oferty na zasadzie „before” vs „after”, co utrwala u adresata przekaz, bo pamięta go obrazkowo.

Poza tym, najczęściej spotykane „żaluzje”, w działaniach marketingowych, nie są personalizowane. Nasza jest – każdy adresat otrzymał wydrukowaną zmienną kwotę, w zależności od jego własnej historii pożyczkowej.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

marzec 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017
Tags
profi credit, selfmailer