Direct Channel | Folder ołtarzykowy
16270
single,single-portfolio_page,postid-16270,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Folder ołtarzykowy

O projekcie

Klient: Centrum Opatrzności Bożej – to instytucja kultury powołana przez ks., arcybiskupa metropolitę warszawskiego, która buduje Kościół wznoszony u zbiegu ulicy Ks. Prymasa Augusta Hlonda i alei Rzeczypospolitej w Wilanowie. Świątynia jest elementem składowym kompleksu Centrum Opatrzności Bożej, w którym zawiera się również Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego oraz panteon Wielkich Polaków.

Zakres prac – Kreacja ulotki fundraisingowej.

Cel działań – fundraising – darczyńcy indywidualni.

 Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego produktu – niestandardowa forma składania ulotki – ołtarzykowa, zwana również „gejtową”, która z jednej strony pasuje do treści, a z drugiej pozwala na ciekawą ich ekspozycję.    
Klient

Centrum Opatrzności Bożej

Kategoria
Direct Marketing, 2013