Direct Channel | Mailing fundraisingowy z guzikiem na szczęście
16513
single,single-portfolio_page,postid-16513,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing fundraisingowy z guzikiem na szczęście

O projekcie

Klient: Fundacja SOS Wioski Dziecięce– opiekuje się dziećmi opuszczonymi, osieroconymi oraz tymi z rodzin dysfunkcyjnych. Należą do światowego Stowarzyszenia SOS Kinderdorf International – ta największa na świecie organizacja charytatywna działa w 133 krajach!

Zakres prac – direct mailing (tradycyjny mailing pocztowy) – kreacja graficzna i przygotowanie do produkcji, produkcja upominku fundraisingowego – guzika na szczęście.

Cel działań – fundraising – darczyńcy indywidualni. Korespondencja w ramach stałej komunikacji z darczyńcami – budowanie relacji, przekazywanie informacji o bieżącej działalności fundacji, pozyskiwanie środków na realizację celów statutowych fundacji.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – upominek jest ściśle powiązany z historią niezwykłej dziewczynki, opisanej w treści listu. 100% ciepły i zaskakujący freemium – pozwala się zapamiętać. Z tego co wiemy, tak też się stało i w konsekwencji dużo dobrego się stało :-)

Klient

SOS Wioski Dziecięce

Data realizacji

sierpień 2014

Kategoria
Direct Fundraising, 2014