Direct Channel | Mailing świąteczny
15990
single,single-portfolio_page,postid-15990,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing świąteczny

Klient

Fundacja Dzieci Niczyje

Data realizacji

grudzień 2013

Kategoria
Direct Fundraising, 2013
O projekcie

Klient: Fundacja Dzieci Niczyje – istnieje po to, aby zapewnić każdemu dziecku bezpieczne dzieciństwo. Chronią dzieci przed krzywdzeniem i pomagają tym, które doświadczyły przemocy.

Zakres prac – direct mailing (tradycyjny mailing pocztowy) – przygotowanie do produkcji, produkcja kopert, listów, ulotek i gadżetu w postaci kartek pocztowych. Personalizacja, konfekcja, dystrybucja.

Cel działań – fundraising – darczyńcy indywidualni. Korespondencja w ramach stałej komunikacji z darczyńcami – budowanie relacji, przekazywanie informacji o bieżącej działalności fundacji, pozyskiwanie środków na realizację celów statutowych fundacji.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – mailing w kopercie C4 potrafi  pozytywnie wpłynąć na czas otwarcia przesyłki po jej otrzymaniu. Dzięki formatowi zyskujemy dużą powierzchnię ekspozycyjną na przekazanie treści z poziomu koperty. Warto to robić. Niestety koperta C4 jest trudna w dystrybucji i jeżeli chcemy ją wykorzystać, zalecamy, żeby wszystkie inserty były również podobnego formatu, wówczas cały pakiet jest odpowiednio sztywny i łatwiej go dostarczyć w nienaruszonej postaci (jeżeli zawartość jest zbyt wiotka, dystrybutorzy czasami łamią pakiet na pół, podczas wkładania go do skrzynki pocztowej).