Direct Channel | Gadżet fundraisingowy – zawieszka
15863
single,single-portfolio_page,postid-15863,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Gadżet fundraisingowy – zawieszka

O projekcie

Klient: Fundacja SOS Wioski Dziecięce– opiekuje się dziećmi opuszczonymi, osieroconymi oraz tymi z rodzin dysfunkcyjnych. Należą do światowego Stowarzyszenia SOS Kinderdorf International – ta największa na świecie organizacja charytatywna działa w 133 krajach!

Zakres prac – opracowanie gadżetu fundraisingowego.

Cel działań – praktyczny gadżet w okresie wakacyjnym.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego produktu – wyprodukowany ze specjalnego papieru z domieszką plastiku, który nadaje mu odpowiedniej wytrzymałości i daje możliwość wielokrotnego użycia. Bardzo dobrze (nie ścieralnie) przyjmuje czcionkę pisaną długopisem, flamastrem itp. Jest płaski, lekki i tani, zatem doskonale nadaje się do mailingów lub insertów magazynowych. W tym przypadku dodatkowo go spersonalizowaliśmy danymi adresata. 

Klient

SOS Wioski Dziecięce

Data realizacji

czerweic 2013

Kategoria
Direct Fundraising, 2013