Direct Channel | Insert do czasopisma
16912
single,single-portfolio_page,postid-16912,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Insert do czasopisma

O projekcie

Klient – SOS Wioski Dziecięce to osiedla 12-14 domów. W każdym domu mieszka Rodzina SOS, którą tworzą Rodzice SOS (małżeństwo lub osoba samotna) oraz 6 – 8 powierzonych ich opiece dzieci, którymi nie mogli opiekować się rodzice biologiczni. Najczęściej wychowują się tutaj liczne rodzeństwa. To Rodzice SOS dbają o ich wychowanie, zdrowie i edukację. Każde dziecko w Rodzinie SOS jest otoczone miłością i dorasta w poczuciu bezpieczeństwa. Szanują jego tożsamość oraz więzy rodzinne.
Prowadzą 4 Wioski SOS: w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie

Zakres prac – koncept, kreacja, produkcja.

Cel działań – wypromowanie nowego programu stowarzyszenia – „Patron SOS” = osobista po­moc opuszczonym i osieroconym dzieciom, które znalazły swój dom w SOS Wioskach Dziecięcych w Polsce.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – cała forma insertu, dedykowana tematowi. Nawet jeżeli adresat nie przeczyta w pierwszej kolejności, to jednoznaczna forma i grafika, doprowadzają do interakcji i przyswojenia przekazu.   

Klient

Fundacja SOS Wioski Dziecięce

Data realizacji

październik 2015

Kategoria
Direct Fundraising, 2015