Direct Channel | Katalog Manutan
17294
single,single-portfolio_page,postid-17294,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Katalog Manutan

O projekcie

Klient: Manutan Polska. Jeżeli szukasz wyposażenia swojej firmy, magazynu czy obszaru produkcyjnego – koniecznie zapoznaj się z ofertą firmy Manutan Znajdziesz tam wszystko czego potrzebujesz, a już następnego dnia zamówiony towar możesz mieć u siebie. Przetestowaliśmy – zero uwag.

Zakres prac: kreacja, skład katalogu w wersji drukowanej i elektronicznej oraz direct mailing.

Cel działań: Masowa, bezpośrednia sprzedaż produktów każdej firmie.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na strukturę komunikacji (patrz inne projekty wykonane dla tego klienta). Podkreślamy to po raz pierwszy, bo chyba pierwszy raz zakres obsługi na to pozwala. Jeżeli zależy nam na komunikacji zwrotnej z naszymi klientami, musimy próbować nawiązać z nimi dialog kiedy tylko nadarza się ku temu okazja. Następnie komunikację należy podtrzymywać i konsekwentnie budować wszelkimi dostępnymi kanałami. Dialog musi trwać nieprzerwanie, a direct mailing jest sposobem na jego podtrzymanie.

KATALOG PRODUKTOWY należy zapowiedzieć SPEKTAKULARNIE, licząc na większe zainteresowanie docelową ofertą. Tak to się robi na świecie i działa to wszędzie. Również na polskim rynku. Polecamy.

Klient

Manutan Polska

Data realizacji

październik 2016

Kategoria
Direct Marketing, Inne, 2016