Direct Channel | Koperta z personalizacją obrazkową
16540
single,single-portfolio_page,postid-16540,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Koperta z personalizacją obrazkową

O projekcie

Klient – Profi Credit Poland – jest jedną z największych firm pożyczkowych w Polsce.

Zakres prac – opracowanie graficzne i merytoryczne mailingu pocztowego oraz jego wyprodukowanie – koperta, list, lettershop.

Cel działań –  bezpośrednia, masowa sprzedaż pożyczek. Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy.

 

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – wykorzystaliśmy niestandardową, na razie nieznaną szerzej w Polsce technikę przedruku koperty spersonalizowanym obrazem. W tym przypadku celem było zakomunikowanie oferty od razu z poziomu koperty i poprzez głęboką personalizację, przyciągnięcie na nią uwagi adresata. Ciekawym rozwiązaniem wydaje się również zastosowanie niebieskiej czcionki w adresówce, co jest niespotykanym zabiegiem, a co również może się przełożyć pozytywnie na response. 

Klient

Profi Credit Sp z o.o.

Data realizacji

październik 2014

Kategoria
Direct Marketing, 2014