Direct Channel | Mailing bezadresowy 3D
18153
single,single-portfolio_page,postid-18153,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing bezadresowy 3D

O projekcie

Klient: Dom Development – polska firma deweloperska z siedzibą w Warszawie działająca od 1996 roku. Wiodący deweloper na warszawskim rynku mieszkaniowym i jeden z największych i najdłużej działających deweloperów na rynku polskim.
Zakres prac: pomysł, kreacja, produkcja, konfekcja, dystrybucja bezadresowa, audyt marketingowy.
Skład mailingu: kartka w formie teatrzyka 3D, opakowanie foliowe.
Cel działań: promocja nowej inwestycji, sprzedaż, dotarcie do potencjalnych klientów.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: to mailing bezadresowy, dystrybuowany na ściśle określonym obszarze. Typujemy dzielnicę i ulicę, określając w ten sposób liczbę gospodarstw domowych, do których możemy dotrzeć. Przeprowadzamy dystrybucję i audytujemy jej odbioru. Efekty możemy poznać w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od daty zakończenia dystrybucji. Zaletą tego typu mailingu jest fakt, że nie musimy posiadać bazy adresowej, a jedynie określić gdzie chcemy dotrzeć do odbiorców (miasto, dzielnice, ulice). Skuteczność mailingu bezadresowego możemy sprawdzić poprzez audyt, w którym otrzymujemy również raport zdjęciowy z doręczeń. Skuteczność dotarcia tego typu mailingów to ponad 90%.

Klient

DOM Development

Data realizacji

październik 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017