Direct Channel | Mailing fundraisingowy 1%
15953
single,single-portfolio_page,postid-15953,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing fundraisingowy 1%

O projekcie

Klient: Fundacja JiM – tworzy lepszy świat dla dzieci z autyzmem w Polsce.

Zakres prac – mailing pocztowy dla OPP – przygotowanie do produkcji, produkcja kopert, listów, ulotek i gadżetu w postaci magnesu na lodówkę. Personalizacja, konfekcja, dystrybucja.

Cel działań – fundraising 1%– darczyńcy indywidualni. Korespondencja w ramach stałej komunikacji z darczyńcami – budowanie relacji, przekazywanie informacji o bieżącej działalności fundacji, pozyskiwanie środków na realizację celów statutowych fundacji, pozyskiwanie darczyńców dla 1%.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – koperta C5, wyróżnia się spośród kopert najczęściej spotykanych w skrzynkach pocztowych, czyli z rachunkami w kopertach DL. Duża powierzchnia zadruku koperty, a przy tym niedroga w produkcji, ponieważ wyprodukowana technologią przedruku na gotowej kopercie. Dzięki temu zyskujemy dużą powierzchnię do przekazania treści fundraisingowych. Należy podkreślić, że warto wykorzystać również rewers koperty, ponieważ 75% adresatów, automatycznie zagląda co jest po drugiej stronie – odruch bezwarunkowy. Ciekawa treść na rewersie może doprowadzić do szybkiego otwarcia koperty. Poza tym namacalna zawartość koperty, w tym przypadku spowodowana magnesem na lodówkę, jest dodatkowym bodźcem do otwarcia koperty przez adresata i jednocześnie do pozytywnej odpowiedzi na mailing – reguła wzajemności.

Klient

Fundacja Jaś i Małgosia (JiM)

Data realizacji

kwiecień 2014

Kategoria
Direct Fundraising, 2014