Direct Channel | Mailing z kalendarzem
15940
single,single-portfolio_page,postid-15940,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing z kalendarzem

O projekcie

Klient: Fundacja JiM – tworzy lepszy świat dla dzieci z autyzmem w Polsce.

Zakres prac – direct mailing (tradycyjny mailing pocztowy) – przygotowanie do produkcji, produkcja kopert, listów, ulotek i gadżetu w postaci kalendarzyka „piramidka”. Personalizacja, konfekcja, dystrybucja.

Cel działań – fundraising – darczyńcy indywidualni. Korespondencja w ramach stałej komunikacji z darczyńcami – budowanie relacji, przekazywanie informacji o bieżącej działalności fundacji, pozyskiwanie środków na realizację celów statutowych fundacji.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – koperta C5, wyróżnia się spośród kopert najczęściej spotykanych w skrzynkach pocztowych, czyli z rachunkami w kopertach DL. Duża powierzchnia zadruku koperty, a przy tym niedroga w produkcji, ponieważ wyprodukowana technologią przedruku na gotowej kopercie. Dzięki temu zyskujemy dużą powierzchnię do przekazania treści fundraisingowych. Należy podkreślić, że warto wykorzystać również rewers koperty, ponieważ 75% adresatów, automatycznie zagląda co jest po drugiej stronie – odruch bezwarunkowy. Ciekawa treść na rewersie może doprowadzić do szybkiego otwarcia koperty. Poza tym obfita zawartość koperty, w tym przypadku spowodowana kalendarzem biurkowym, jest dodatkowym bodźcem do otwarcia koperty przez adresata i jednocześnie do pozytywnej odpowiedzi na mailing – reguła wzajemności.

Klient

Fundacja Jaś i Małgosia (JiM)

Data realizacji

grudzień 2013

Kategoria
Direct Fundraising, 2013