Direct Channel | DM FLASH WALLET
17240
single,single-portfolio_page,postid-17240,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM FLASH WALLET

O projekcie

Klient: IPF Polska Sp. z o.o. – „Z hapipożyczką to Ty decydujesz ile pieniędzy chcesz pożyczyć i jakiej wielkości raty płacić co miesiąc. Sam wybierasz zarówno dzień, w którym chcesz rozpocząć spłatę pożyczki, jak również to jak długo chcesz ją spłacać. Sam możesz również wstrzymać jej spłatę, korzystając z tzw. „wakacji od spłat”. Jeśli masz życzenie możesz także wcześniej spłacić pożyczkę”.

Zakres prac: Strategia, kreacja, produkcja.

Cel działań: – sprzedaż usług i budowanie wizerunku.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na migającą, przyciągającą uwagę ofertę, która gwarantuje utkwienie w pamięci. Forma ma znaczenie, zwłaszcza kiedy korzystamy jedynie z mailingu profilowanego, tak jak w tym przypadku. Taki test każdy powinien przeprowadzić, żeby wiedzieć, jak bezpośrednio w przyszłości się komunikować.

Tak należy rozpocząć proces, potem go powtarzać, a wyniki przyjdą z czasem.

Klient

IPF Polska Sp. z o.o.

Data realizacji

wrzesień 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016