Direct Channel | Mailing „Klub Dobrego Klienta”
16713
single,single-portfolio_page,postid-16713,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing „Klub Dobrego Klienta”

O projekcie

Klient – Profi Credit Poland – W 2014 roku po raz kolejny dołączyli do grona głównych partnerów organizacji humanitarnej UNICEF

Zakres prac – opracowanie graficzne i merytoryczne mailingu pocztowego oraz jego wyprodukowanie – koperta, list, lettershop.

Cel działań –  bezpośrednia, masowa sprzedaż pożyczek. Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – wykorzystaliśmy niestandardową, na razie rzadko stosowaną formę okna na awersie koperty i zadruk wewnątrz koperty (druk arkuszowy, 4/4). Zabieg ten wymaga większej inwestycji w kopertę, ale ułatwia wywołanie zainteresowania przekazem. Poza tym, dzięki dużemu oknu, to layout listu stanowi o treści przekazu przesyłki.

Realizując stałe, w dużej ilości przesyłki, uniwersalna koperta tego typu, może bardzo zoptymalizować koszty mailingu.  Zwracamy uwagę na zadruk środka koperty. Po wyciągnięciu listu, w oknie pojawia się kolejna informacja. W tym przypadku „call to action”. Kolejny drobiazg, który wpływa na response. 

 

Klient

Profi Credit S.A

Data realizacji

kwiecień 2015

Kategoria
Direct Marketing, 2015