Direct Channel | Mailing Middle Donor WWF
17148
single,single-portfolio_page,postid-17148,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing Middle Donor WWF

O projekcie

Klient: WWF POLSKA – chroni klimat na ziemi. Od czasów przedindustrialnych średnia temperatura na Ziemi wzrosła o 0,85°C. To tylko pozornie niegroźne ocieplenie – okazuje się, że aby uniknąć niebezpiecznych dla ludzkości zmian klimatycznych musimy zatrzymać wzrost średniej globalnej temperatury poniżej 1,5°C w porównaniu z jego poziomem z początku XIX w.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: Wyrazić wdzięczność darczyńcom, którzy bardzo się angażują w funkcjonowanie WWF Polska.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:

W 95% mailing wykonany manualnie, technikami „rzemieślniczymi”. Wolumen nie pozwalał na zastosowanie narzędzi zaawansowanych (te dedykowane są raczej do wysokonakładowych produkcji).
Wyrażamy nadzieję, że adresaci  to odczuli i docenili. Prezenty, w tym przypadku notes i długopis, opakowane w szlachetne surowce i minimalistyczny design,  nabierają wówczas wyjątkowej wartości. Mailing wygląda na prosty, ale był bardzo trudny w realizacji. Wszystko na surowcach eko, co nie ułatwiało zadania – nie wszystkie chciały się łatwo obrabiać :-).
Klient:

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

kwiecień 2016

Kategoria
Direct Fundraising, 2016