Direct Channel | Mailing „Netia SMS Center”
16631
single,single-portfolio_page,postid-16631,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing „Netia SMS Center”

O projekcie

Klient: Netia S.A .- Dysponują sieciami metropolitalnymi w ponad 50 największych polskich miastach, posiadając łącznie ponad 70 tyś. węzłów sieciowych.

Zakres prac – produkcja mailingu i dystrybucja.

Cel działań – promocja nowej usługi B2B.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – bardzo pojemna ulotka/folder typu krzyżak. Dodatkowo uszlachetniona wklejoną płytą CD i wizytówką przedstawiciela z danego regionu. Złożony „krzyżak” bardzo wyczuwalny w kopercie, co zwiększa otwieralność przesyłek, zaraz po ich otrzymaniu.    

Klient

Netia S.A.

Data realizacji

wrzesień 2014

Kategoria
Direct Marketing, 2014