Direct Channel | Mailing „Paszport Nathana Drake’a”
17168
single,single-portfolio_page,postid-17168,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing „Paszport Nathana Drake’a”

O projekcie

Klient: SONY PS4 – PlayStation VR – Ponad wszystko, co rekomendujemy.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: Event i zaproszenie na niego.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:

Esencja Direct Mailingu. Mieszanka mocnych  nośników treści, typu:

– elegancka koperta bąbelkowa, jako opakowanie, które zawsze przyspiesza proces poznania przekazu, prowokuje adresata do szybkiego otwarcia przesyłki.

– paszport i świadome wykorzystanie jego pozytywnego PRu – przedmiot przez wszystkich dobrze postrzegany, który nadaje promocji konkretne znaczenie. Paszport jest dla wybranych i zawsze w ten sposób jest odbierany.

Moc paszportu jest duża i mogłaby się sprawdzić w wielu promocjach i ten….

– bilet, który zawsze oznacza coś nieprzewidywalnego, a przez to pożądanego i to w dodatku dla każdego z osobna z innym, osobistym finałem. Bilet nazwany w copy „podróżą” działa b.pozytywnie.

Taka mixtura zawsze dobrze działa na adresatów, zwłaszcza takich produktów.

Klient:

PlayStation Polska

Data realizacji

maj 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016