Direct Channel | Mailing POCZTOWY „Co to może być?”
15807
single,single-portfolio_page,postid-15807,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing POCZTOWY „Co to może być?”

O projekcie

Klient – Profi Credit Poland – jest jedną z największych firm pożyczkowych w Polsce.

Zakres prac – opracowanie graficzne i merytoryczne mailingu pocztowego oraz jego wyprodukowanie – koperta, list, lettershop.

Cel działań –  bezpośrednia, masowa sprzedaż pożyczek. Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – miał przypominać list, który przebył dłuuugą podróż, przyjmując po drodze kolejne stempelki pocztowe. Taki zabieg podnosi stopień zainteresowania przesyłką wśród adresatów.  PS.

Poczta Polska miała słuszne uwagi do tej koperty, ale nanieśliśmy małe korekty i przeszło. Da się z nimi dogadać.

Jakby co, możemy pomóc:-)

 

 

Klient

Profi Credit Poland Sp. z o.o.

Data realizacji

kwiecień 2013

Kategoria
Direct Marketing, 2013