Direct Channel | Mailing pocztowy dla Profi Credit
15679
single,single-portfolio_page,postid-15679,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing pocztowy dla Profi Credit

O projekcie

Klient: Profi Credit–  zdobyli pozycję konkurencyjną vs największe firmy, typu Provident.

Zakres prac – kreacja, strategia, pierwszy ruch w DM.

Cel działań – impaktowe wdrożenie projektu KDK – Klub Dobrego Klienta – testowanie rynku i badanie reakcji na DM.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności tego mailingu – na skalę mailingu, która po pięciu latach stanowi 50 krotność nakładu wyjściowego – 1000 REKORDÓW. Inspirację do mailingu można odnaleźć w Killerze II – dwie połówki tego samego banknotu dają PROFIt. Film oceniamy na 2 gwiazdki, „sekretny znak” na 5 :-) 

Klient

Profi Credit Polska

Data realizacji

październik 2011

Kategoria
Direct Marketing, 2012