Direct Channel | Direct Mailing B2B – „Laptop”
15847
single,single-portfolio_page,postid-15847,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct Mailing B2B – „Laptop”

O projekcie

Klient – nazwa.pl S.A. – „Od 1997 roku tworzy usługi, które pomagają przedsiębiorcom wykorzystać potencjał internetu i rozwijać biznes”.

Cel działań – zastrzeżone.

Zakres prac – Kreacja, produkcja mailingu, dystrybucja.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – na dwie, rzadko spotykane w Polsce techniki opakowania mailingu. Pierwsza, to selfmailer – „koperta” i list z jednego formatu papieru. Warto przetestować, czy taka forma komunikacji się sprawdza, ponieważ docelowo może mieć to wpływ na rentowność projektu. Druga, to koperta bąbelkowa – zaraz po jej otrzymaniu adresat otwiera przesyłkę i zapoznaje się z zawartością. W tym przypadku laptop jest z kartonu i w bardziej rzeczywistych rozmiarach. Post ity są prawdziwe i można je sobie przykleić w miejsce z notatkami.

Sam fakt testowania różnych narzędzi na jednej bazie, w tym samym czasie jest również do podkreślenia – polecamy.       

Uwaga: koperty bąbelkowe w formacie zbliżonym do A4, warto sobie wyprodukować pod zamówienie, jeżeli inserty na to pozwalają. Kilkadziesiąt milimetrów mniej w formacie koperty vs stockowy standard, pozwala zaoszczędzić na opłacie pocztowej, bo się nie wpada z opłatą w gabaryt B-)

Klient

NetArt Spółka Akcyjna S.K.A.

Data realizacji

czerwiec 2013

Kategoria
Direct Marketing, 2013