Direct Channel | Mailing pocztowy na dzień kobiet
17649
single,single-portfolio_page,postid-17649,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing pocztowy na dzień kobiet

O projekcie

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: masowa, bezpośrednia sprzedaż pożyczek, mailing skierowany wyłącznie do kobiet.

Na co warto zwrócić uwagę? Na oryginalną formę i kolorystykę, która przykuwa uwagę. Atutem przesyłki jest jej nietypowy kształt i ciekawa forma otwierania, z którą większość odbiorców nie spotkała się nigdy wcześniej. Mailing był kierowany wyłącznie do kobiet, nadawany tuż przed pierwszym dniem wiosny, a więc idealnie wpasował się swoim wyglądem w wiosenny, kwitnący klimat. W środku, po rozłożeniu płatków „koperty”, adresatki znalazły personalizowany list. Takiej przesyłki w tak pięknych kolorach nie da się zapomnieć!

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

marzec 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017